Zoeken in GGD Amsterdam
Pad tot huidige pagina
Verbergen
De GGD richt zich op alle inwoners van Amsterdam,­ Aalsmeer, Amstelveen, Diemen, Ouder-Amstel en Uithoorn.

Levering en levertijden

25 september 2012

Om de levering van goederen en diensten goed vorm te geven moeten deze voldoen aan een reeks eisen. De meeste eisen worden ook benoemd in onze Algemene Inkoopvoorwaarden. Wij benoemen hier de belangrijkste punten:

  • Het afleveradres van goederen is, tenzij anders aangegeven op de inkoopopdracht, ons centraal magazijn op:
    Weesperplein nr. 11
    1018 WZ Amsterdam
  • Openingstijden magazijn: 08.00 tot 16.00 uur
  • Het magazijn is telefonisch bereikbaar op nummer: 020 555 5500
  • Pakbonnen dienen duidelijk zichtbaar aan de buitenzijde van de doos of pallet te zijn aangebracht!
  • Pakbonnen dienen voorzien te zijn van onze inkoopopdracht referentie
  • Indien u geen inkoopopdracht heeft ontvangen vraag hier dan om
  • Producten moeten deugdelijk verpakt zijn en conform de voorschriften van de GGD Amsterdam en de bevoegde autoriteiten worden gekenmerkt
  • Producten mogen niet verpakt worden in verpakkingen die, volgens de huidige stand van de wetenschap milieubelastend zijn, of een bedreiging voor de veiligheid, welzijn of gezondheid kunnen vormen
  • Het gewicht van elk afzonderlijk pakket mag de Arbo-norm van 23 kg. niet overschrijden
  • De leverancier dient bij aflevering van de producten een bijbehorende gebruiksaanwijzing, productinformatie, kwaliteitskeurmerken of -certificaten, in het Nederlands of Engels, te verstrekken.