Indienen van een klacht
U kunt uw klacht online indienen via klachtenformulier op de website van de gemeente Amsterdam.
Het is ook mogelijk een e-mail te sturen naar klachten@ggd.amsterdam.nl. Dient u uw klacht liever schriftelijk in dan kunt u een brief sturen naar:
GGD Amsterdam
t.a.v. Klachtenfunctionaris
Postbus 2200
1000 CE Amsterdam
Vermeld in deze e-mail of brief het volgende:
- Aanhef (dhr/mw..etc). (indien gewenst)
- Achternaam en voorletters
- Uw adres (straatnaam, huisnummer met evt. toevoeging, postcode en woonplaats)
- Telefoonnummer(s)
- Op welke datum, locatie en tijdstip deed hetgeen zich voor waarover u uw klacht wilt indienen?
- Omschrijving van de klacht
Indien gewenst kunt u 1 of meer bijlagen meesturen (max. 19Mb.)
Binnen vijf werkdagen nadat uw klacht bij de GGD binnen is, ontvangt u een ontvangstbevestiging.
Anonieme klachten neemt de GGD niet in behandeling.
Heeft uw klacht te maken met de corona-pandemie, klik dan eerst op deze link om te zien of de GGD Amsterdam de juiste organisatie is om uw klacht in behandeling te nemen: Wie behandelt uw klacht?